loading...
نسیم تی وی . nasimtv / سایت شبکه خنده و شادی نسیم
دانیال بازدید : 151 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (1)

پیشنهاد بسیار ویژه Apktops 

سورپرایز : مشکل لایسنس در نسخه ای که قرار داریم حل شد . لطفا توضیحات را با دقت بخوانید 

توجه : هر دو فایل Apk و دیتا جایگزین شدند . در صورتی که قبلا بازی را دانلود کرده بودید هر دو فایل را مجدد دانلود نمایید 

سرانجام پس از مدت ها کمپانی Ubi Soft بالاخره تصمیم گرفت مجددا وفاداری خود را به علاقه مندان به بازی Rayman ثابت کند و نسخه جدید این بازی را به طرفداران خود تقدیم کند . این بازی که با سبکی دقیقا مشابه به نسخه قبلی بازی یعنی Rayman Jungle Run است این بار با گرافیک و گیم پلی ای بهتر و روانتر و مراحلی زیباتر با نام Rayman Fiesta Run در اختیار ماست .

 

Rayman Fiesta Run 1.0

Rayman Fiesta Run 1.0 (2)

در بازی شما در نقش شخصیت دوست داشتنی بازی یعنی ریمن در مکان هایی شگفت انگیز و متنوع با سرعتی بالا می پرید و مراحل مختلف و چالش برانگیزی را پشت سر می گذارید و ماجراجویی ای جدید و شگفت انگیز را تجربه خواهید کرد . این بازی فوق العاده که از نسخه ی پیشین خود یعنی Jungle Run به مراتب بهتر و هیجان برانگیزتر می باشد، هم چنان با همان موتور قدرتمند UbiArt Framework engine ساخته شده که می توانید گیم پلی ای روان و زیبا و گرافیکی فانتزی و رنگارنگ را در آن تجربه نمایید .

ویژگی های بازی :

** گرافیک عالی
** 4 دنیای جدید
** بیش از 75 سطح لذت بخش
** آماده شوید برای چالش های بزرگ تر
** کشف قدرت های جدید شگفت انگیز RAYMAN
** حماسه جدید برای رسیدن به سرزمین مخوف از جزیره مرده 
** جمع آوری LUMS های برای دریافت پاداش عالی و قدرت یو پی اس

برای دانلود فایل Apk و دیتای بازی و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید . 

توجه : لطفا حتما توضیحات نصب بازی را در ادامه مطلب با دقت مطالعه نمایید . 

دانیال بازدید : 126 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

داستان این بازی که در سال ۱۹۳۸ و در مصر قبل از زمان نازی ها به وقوع میپیوندد در مورد شخصیتی به نام جیمز لی میباشد که به دنبال شی ای باستانی به نام the heart of Atlantis (قلب آتلانتیس) میباشد. از آن سو یک گروه از نمایندگان دولت آمریکا نیز در تلاش هستند تا این شی را به چنگ بیاورندهمان طور که میبینید با داستانی تکراری طرف هستیم. همان گونه که از اسم بازی نیز مشخص است بازی به سبک ماجرایی میباشد ولی بر خلاف روال این سبک که از دوربین سوم شخص بهره میبرند این بازی دارای دوربین اول شخص میباشد. این بازی قرار است به روی PC و X360 منتشر گردد و تهیه کننده آن Nordic Games میباشد که تعدادی از عناوین شرکت ورشکسته THQ از قبیل Darksiders و Red Faction را خریداری نموده است وسازنده آن شرکت The Farm 51 میباشد که عنوان  Painkiller: Hell & Damnation را در کارنامه خود دارد

Deadfall Adventures XBOX360-COMPLEX

 

Deadfall Adventures xbox360 cover small دانلود بازی Deadfall Adventures برای XBOX360

دانیال بازدید : 167 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

گیم پلی بازی زیاد تغییر خاصی به خود ندیده است؛ سیستم مبارزات عینا مانند نسخه های قبل بوده ولی بهبود راضی کننده ای در بخش هایی مانند درجه سختی به وجود آمده و یک درجه سختی خاص که بدون Save و تنها یک جان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد نوید سخت تر شدن بازی را می‌دهد. همچنین به عقیده بسیاری در Boss Fight های نسخه های قبلی Arkham عملا هیچ گونه چالشی وجود نداشت؛ برای حل این مسئله این بار قرار است با سخت ترین BF هایی در سری رو به رو شویم که بتوانند یک تجربه به یاد ماندنی و راضی کننده را به ارمغان آورند. از پیشرفت های بخش Combat همان طور که خود سازندگان نیز اعلام کرده بودند فقط و فقط می‌توان به اضافه شدن چند دشمن جدید و تعدادی حرکات و فنون تازه اشاره نمود و بخش های دیگر این قسمت دست نخورده باقی مانده اند. قسمت های جدید و ریزی نیز به گیم پلی بازی اضافه شده که بارزترین آن ها وسیله جدید به نام Remote Claw است که به Grapple در بازی Just Cause 2 نیز شباهت های بسیاری دارد. برج های شهر Gotham این سری از تکنولوژی استفاده می‌کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می‌شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می‌سازد. برای مقابله با این امواج باید به هک کردن سیستم امنیتی هر برج پرداخت؛ لازم به ذکر است که هر ساختمان با ساختمان دیگر فرق داشته و هر کدام نیازمند حل یک معمای جداگانه است.

Batman Arkham Origins PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۲ بازی، Update 2-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Batman Arkham Origins pc cover small دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC

read دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

دانیال بازدید : 117 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت شماره ۱ بازی، Update 1-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Battlefield 4 pc cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

دانیال بازدید : 98 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

یک مرغ بدون سر چقدر می‌تواند بدود؟ در بازی Headless شما کنترل یک مرغ بدون سر را دارید که باید تا جایی که می‌توانید او را در دویدن کمک کنید. در راه باید از روی موانع بپرید یا از زیر آن‌ها رد شوید. همچنین در مسیر کیسه‌های خونی وجود دارد که با گرفتن آن‌ها می‌توانید مدت بیشتری را بدوید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

headless android بازی جذاب Headless 0.1.2   اندروید

دانیال بازدید : 103 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

بازی Where’s My Water یک بازی محبوب پازل از کمپانی Disney بود که توانست در نسخه‌ی اول خود کاربران زیادی را جذب خود کند. حالا نسخه‌ی دوم این بازی با مراحلی کاملاً‌ جدید عرضه شده تا مسیر موفقیت نسخه‌ی قبلی بازی را ادامه دهد. در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله‌ با فضایی جدید گنجانده شده است. در این بازی حالت‌های جدیدی همچون Duck Rush نیز گنجانده شده است که در آن شما باید تلاش کنید اردک‌های اسباب‌بازی بیشتری را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my water2 android بازی سرگرم کننده Wheres My Water? 2 1.0   اندروید

دانیال بازدید : 157 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

Final Exam عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط proudly presents ساخت و طراحی شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط کمپانی Focus Home Interactive منتشر شد. سبک بازی اکشن و پلتفرمر بوده و داستان بازی مربوط به چهار شخصیت دبیرستانی است. شهر از هیولا پر شده و شما خواستار نابودی آن ها هستید. یک ماجراجویی جدید را آغاز میکنید و مراحل را به اتمام میرسانید تا به مراحل بالاتری دست پیدا کنید. اکتشاف محل های جدید و پی بردن به مهارت های جدید از قسمت های دیگری از بازی است. بازی را میتوانید بصورت تنها یا دو نفره و آنلاین بازی کنید که بدون شک قسمت دو نفره آن میتواند در درگیری علاوه بر کمک بسیار جذاب باشد. یافتن سلاح های جدید، بهبود مهارت های خود، باز کردن حرکت خاص جدید و قدرت های ویرانگر و رسیدن به تقویت کننده (امپلی فایر) از ویژگی های این بازی برای جذب گیمر است. گرافیک بازی حالت انیمیشنی دارد ولی استفاده از رنگ های جذاب و صحنه سازی های زیبا میتواند نظر گیمر را بخودش جلب کنید.

Final Exam PC-SKIDROW

 

Final Exam pc cover small دانلود بازی Final Exam برای PC

 

دانیال بازدید : 122 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Call of Duty Ghosts pc cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

 

دانیال بازدید : 411 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

Final Exam عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط proudly presents ساخت و طراحی شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط کمپانی Focus Home Interactive منتشر شد. سبک بازی اکشن و پلتفرمر بوده و داستان بازی مربوط به چهار شخصیت دبیرستانی است. شهر از هیولا پر شده و شما خواستار نابودی آن ها هستید. یک ماجراجویی جدید را آغاز میکنید و مراحل را به اتمام میرسانید تا به مراحل بالاتری دست پیدا کنید. اکتشاف محل های جدید و پی بردن به مهارت های جدید از قسمت های دیگری از بازی است. بازی را میتوانید بصورت تنها یا دو نفره و آنلاین بازی کنید که بدون شک قسمت دو نفره آن میتواند در درگیری علاوه بر کمک بسیار جذاب باشد. یافتن سلاح های جدید، بهبود مهارت های خود، باز کردن حرکت خاص جدید و قدرت های ویرانگر و رسیدن به تقویت کننده (امپلی فایر) از ویژگی های این بازی برای جذب گیمر است. گرافیک بازی حالت انیمیشنی دارد ولی استفاده از رنگ های جذاب و صحنه سازی های زیبا میتواند نظر گیمر را بخودش جلب کنید.

Final Exam PS3-PSN+CFW 4.21 FIX

 

Final Exam ps3 cover small دانلود بازی Final Exam برای PS3

 

درباره ما
سایت شبکه خنده و شادی نسیم www.nasimtv.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 1,360
  • بازدید کلی : 26,981